Як вернути товар, якщо він був доставлений Новою поштою / кур'єром?

 

 

Уважаемые покупатели!

 

Ми хочемо зробити онлайн-шопінг для Вас максимально простим і приємним! Іногда товар може не знаходитись або не поширюватися, тому ВИ ВСЕГДА МОЖЕТЕ ВЕРНУТЬ ЕГО В ТЕЧЕННІ 14 КАЛЕНДАРНИХ ДНЕЙ ПОСЛЕ ДОСТАВКИ (отримання в кур'єрі, у відділеннях "Нова Пошта").

Важно:

Возврат - за счёт отримувача.

14 днів на возврат / обмін.

Взуття без слідів використання.

В оригінальній упаковці.

Зберігається чек від нової пошти - він підтверджує дату отримання товару.

 

НАЖАЛЬ, ми не змогли прийняти возврат у деяких випадках:

- Після 14-ти днів з моменту його отримання;

-За відсутністю «Заявлення на возврат товару» та «Накладної на возврат», із зазначенням причини повернення.

- При неповній комплектації возврата:

Поверненню не підлежать товари, перелік яких визначений Постановою  Кабінета  Міністрів Украин 19.

 

Повернення замовлень, сплачених наложеним платежем.

 

Щоб оформити повернення, потрібно вислати на електронну пошту (return @ good boots.ua) наступну документацією.

- повністю заповнена українською мовою «Заява на повернення товару»;

- копію Паспорта (стор. 1) або копію Ідентифікаційного коду (держателя карт);

- підписана «накладная на возврат товара» (цей документ міститься в замовленнях).

 

Повернення замовлень, сплачених картою на сайті.

 

Щоб оформити возврат, потрібно вислати на електронну пошту (return @ good boots.ua)

- повністю заповнена українською мовою «Заява на повернення товару»;

- підписана «накладна на зворотному шляху» (цей документ міститься у заявках).

У листі укажіть номер заказа, який Ви повертаєте. Усі дані для заповнення транспортної накладної будуть вказані в письмовій формі із заявкою.

Після того, як Ви отримаєте відповідь на Ваше повідомлення, виконайте наступні дії:

1 Запакуйте оригінальну упаковку в повній комплектації. ВАЖНО! ОРИГИНАЛЬНАЯ УПАКОВКА ПОВИННА БУТИ без пошкоджень (без скотча, надписей, наклейки та інших пошкоджень. Вартість доставки заказу поверненю пе підлягає!

2. Зверніться до найближчого відділення «Нова пошта» та відправте товар разом із заповненими документами, відповідно до інструкцій, які Вам було надано на електронну пошту. Грошові кошти перечислюються протягом 30 днів із дати подання заявки на повернення.